HEJ!!

HEJ!! Jag kan inte lägga in bilder på min data eller kopiera en bild längre så jag kommer bara att skriva en text jag är hemskt ledsen. Idag har skolan varit okej hann med en massa saker. Ush prov och glosor på onsdag. Varför varför?! :( Efter skolan gick jag hem och började plugga men nu så sitter jag jag här och är beräded för att snart åka till UV!!! Eller egenteligen inte för det börjar klockan 6. ♥ ♥ ♥ Jag tror vi skulle ha tårttävling i dag låter jättspännande!! Förra gången vi hade tårttävling så bakade man en tårta och domarna skulle smaka och ut se en vinnare. Den får inne hålla vad som helst men man vinner ju något också så det blir spännande om det är som förra gången för i så falla måste vår patrull vinna!!!! TÅRTA!! Det bästa är ju att vi får äta av de sedan!! JIPPIE!!!! :) Det var nog allt ifrån mig....men jag lovar jag kommer att blogga i mogon!! // EMMA!

RSS 2.0