Förlåt!!!

Hej, jag har inte hunnit blogga den sista tiden men jag har anledningar till det. Först och främst så har jag varit med kompisar och pluggat. Jag är så ledsen men jag tror att jag kommer att sluta blogga eller åtminstånde bara ibland. /Emma

Prov och ett förhör.

Idag hade vi prov i skolan och ett förhör. Förhöret var på engelska och provet handlade om historia. Jag tror att det gick bra på provet, men jag är inte säker. När jag kom hem idag så satte jag mig lite framför datan och sedan gjorde jag och min syrra en ¨tidning¨, det var jättekul!! Snart ska jag gå ner och titta på hocky med ´resten av familjen. Längtar tills imorgon, men vad det handlar om får ni reda på då! // Emma

HOS MORMOR OCH MORFAR!!

Hej!! Nu sitter jag hos mormor och morfar och bloggar kul! Jag inte gjort så mycket så jag har inte så mycket att skriva om. Men snart så ska jag gå ner till mormor och titta på tv med henne!! // Emma

Dansa!

I torsdags Dansade jag!

Yhey!!

Snart kommer mormor!!!

´Har tråkigt!!


Hellu!!

Idag så vaknade jag vid klockan nio. Steg upp klädde på mig satte mig framför datan, sedan åt jag frukost. Idag ska jag till mormor och morfar för mamma och pappa skulle åka till ullared. Mamma skulle åka med jobbet och pappa skulle skjutsa ner deras packning. Jag kommer nog att blogga lite senare idag. ´Har du skype vill du bli min vän?? Isf heter jag ecg... där! ;) Vill du bli Julias vän heter hon juliahansson Tjaaoo...

Både dansträning och varit med kompis,avklarat och jag är trött...!!

JA då har man varit på dansträning och varit hos min bloggkompis Emma datorn blev det mesta men jaja...efter att vi varit hos henne blev det dansträning med SATAN I GATAN som är morden dans!! Blev trångt på dansgolvet om någon bor i närheten kan ni komma på dansuppvisningen!!PUSS PÅ ER ALLA...

Stallet med förkylning och ont i foten!!

Ja då var man hemma från stallet med ont i foten och en stor förkylning inte bra men jag hade iallafall skit kul var en timme innan träningen började så jag fick byta vatten och fylla hönäten lite...hästarna står iallafall och är nöjda och glada då är jag också nöjd!!Hoppas ni har haft en skön och varm dag det har iallafall jag och Emma haft hörs imon PUSS OCH KRAM PÅ ER.... <3

Nyåret förra året! ;) Hade tråkigt!

animated gif maker
Animated gif maker

Då har vi tagig spruta idag då...

Ja då har man ont i vänster arm ingen då...vad kan det bero på jo den där sprutan tur att man iallafall inte va först ja det blev ju tystare i klassen efter en stund bara för att nästan alla tjejer blev dåliga av sprutan antingen hade de ont eller så hade de huvudverk så mycket en spruta kan göra!! Imon tar vi dagen som den kommer och så blir det lite glosor...Ha det så bra PUSS <3

Jaha då var det skola igen...

Jaha då var det måndag och skolan börjar igen bara lite kortfattat så kommer kanske vi inte hinna blogga så mycket så lite mer på helgerna,Och imon uch då blir det inte kul en spruta mot livmodercanser väldigt kul men det måste göras sen är det över så det är bara till att göra det...hörs imon igen ha det så gött tills dess!! ;) <3

Vad tycker ni??


Oh nej!

HEJSAN!
Idag har det varit en ganska stressig dag.
Jag har haft väldigt ont om tid så har inte hunnit blogga. Vaknade vid 12 när pappa väckte mig!! Min frukost blev pizza gott. Faktiskt så var det inte jättegott.  Men fotbollen spelade jag som vanligt. Men under fotbollen hände en inte så trevlig sak för mig. Säger inte vad.

// EMMA


Mys!!

Hej!!!
Igår var jag på disco med tre andra tjejer, Hanna, Julia & Mikaela. Vi sov över hemma hos mig.
Något ni vill veta om discot så komentera. 

I går somnade vi ungefär någonstans vid klockan ett så egenteligen så var det ¨idag vi somnade¨. ;)
Vi vaknade vid sju. Vi pratade, efter en stund spelade vi ett spel. Senare blev det film. Mitt i filmen gick vi ner och åt frukost. MUMSSSSSSSSSS!!!!! 


I kväll åt jag och min familj kvällsmat hemma hos några vi känner.



Grattis!! LOREEN!!! Yhey!!



Hejsvejs:






Fyra tjejer som antingen tittar på film eller sitter vid datorn...

Jag och tre andra vänner sitter här i ett rum på olika ställen,två av mina kompisar sitter vid tv:n och kollar på film och jag och en annan kompis sitter vid datorn...synd att det här tog slut så fort nästa sovaöver party blir i april hos mig...ska bli grymt kul!!! ;) /Julia

Foton på Emma i olika åldrar...

Den sista bilden blev inte bra!!



Hade lite tråkigt...
      // Emma

Bäst!!! :D



Ni är bäst!! :D

Dansen avklarad med skador!!Yeah...;)

Ja då var man hemma från dansträningen haft skit kul tillsammans med mina tre bästa kompisar nästa träning på torsdag,imon blir det GKC på förmiddagen tillsammmans med klassen hoppas ni har haft en bra dag hörs imon/Julia ;)

Awesome!! :D

Hej!
Idag har det varit bra i skolan vi hade idrott och vi hade en ¨tipspromenad¨ eller man kan mer kalla det ett litet test, som visade sig att jag är ganska korkad....de felsta säger nog så här till mig:
 Det stämmer faktist jag är rätt så korkad!

Vid halv fem ska jag dansa med några kompisar, morden dans och jazz, som vi trodde var lugn dans men jázz är en fartfylld dans.
:) Jippie!!!  :D :D :D
// Emma


Måndag, Tisdag, Onsdag!!

Jag har inte bloggat de andra dagarna i veckan för att jag inte haft tid till det. Så jag tänkte skriva vad jag har gjort de senaste dagarna nu istället!!

Måndag 5:e mars:
Gick upp klockan sju som vanligt. Gick upp och klädde på mig, sedan gjorde jag mig frukost. Efter det satte jag mig framför datan. Klockan åtta gick jag till skolan. När jag kom hem efter skolan värmde jag en billys pan pizza. Klockan kvart i sex åkte jag till UV. Det var nog allt ifrån måndagen.

Tisdag 6.e mars:
Gick upp sju, klädde på mig, åt frukost, satte mig framför datan, gick till skolan. Gjorde inte så mycket efter skolan satt mest framför datan.

Onsdag 7:e mars:
Idag fyllde jag 12 år!!!
Vaknade när mamma, pappa och min syster väckte mig. Jag åt chokladpudding till frukost som mamma hade gjort åt mig!! Mums!! :D     Vad jag fick kommer längre fram i inlägget. 
Senare på dagen kom några av mina släktingar och grattade mig.
Jag fick:
Fiskar, levande, INTE LÅTSAS!! ;)
Kläder
Böcker
CD-skiva
Sims 3 prylpaket
Pengar, 140 kr


louises-bilder-016


Stallet nästa

Ja då har man varit hos en kompis och haft lite kul,och strax blir det bilen mot stallet kanske blir att jag skriver efteråt men jag hoppas ni får en fortsatt bra dag pusspuss <3 <3

Har tråkigt!!

Ja då ligger man i sängen och gör nästan ingenting,imon blir det kompisar och slappa....om ni har något att fråga så skriv en kommentar eller så!!Hörs imorgon/PUSS OCH KRAM JULIA

Måndag och Tisdag "Lite sent"

Ja nu undrar ni varför vi inte har skrivit på ett tag...men det är så att vi har varit lite upptagna med annat men jag får väll berätta lite vad jag har gjort:Jag har pluggat varit med någon kompis och igår var jag på UV!! Det har inte hänt så mycket men bara så ni vet så kan vi inte alltid skriva för vi har annat att göra ibland!!Men när jag inte har skrivit på ett tag skriver jag lite kortfattad om sen...;) /Julia

Godmorgon!

Godmorgon!
Vaknade för en stund sedan. Men jag log kvar i sängen och månnade mig. Lite hängig fortfarande men det måste gå över, för att jag måste plugga på biologin och lite engelska. I  eftermiddag så ska jag spela fotboll och sen blir det nog mera plugga och så för hoppningsvis lite skype.


I går:


I går var jag i Ullared med en kompis och hennes mamma. Köpte lite nödvändiga saker men det blev mest godis...thihi. två linnen ett vitt och ett rosa, en blå kofta, sockar och trosor. Inget smink jag som alltid brukar köpa det annars. Köpte också en toblerone och två Justin Bieber planscher till syrran. En muffins skål med lite godis i till mamma i födelsedagspresent.

Lite bilder av det jag köpte:
Muffins skålen till mamma.
Tobleronen till syrran.
De 2 Justin Bieber planscherna till Louise.
Schweizer nöt chokladen som jag köte till mig själv! :D



Gkås avklarat!!!

Ja då var gkås avklarat och jag har fått det jag vill ha det blev iallafall nödvändiga saker som vi köpte. Men det blev också ett himla springande fram & tillbaka för oss!! Mitt favorit köp var nog one peasen. Det blev också ett besök på Burger King till middag kycklinghamburgare både för mig och Emma. Kroppen var verkligen inte pigg efteråt!! Vi tog en fika som var kexchoklad och varsin läsk!! Inte en normal fika deräkt men det var gott iallafall!! Vi hörs imon./Julia

Igår och Idag

Vi är två tjejer som är 12 år och vi heter Julia & Emma .Vi har stort intresse av dans,jazz och mordernt. 

Julia:
På min fritid rider jag dansar jag har en syster en mamma och en pappa,vi har en katt och fiskar.

Emma:
På min fridtid går jag på UV, jag dansar och spelar fotboll. vi är fyra stycken i min familj. Jag, min syster, min mamma och min pappa.

Igår:
Igår var vi i skolan till klockan 14.00 efter det cyklade vi hem till Julia och fikade efter en stund åkte vi ner till samhället med två andra killar från klassen och köpte godis.Efter det cyklade vi hem till en av killarna och snackade lite.Klockan 17.30 cyklade vi hem till Emma och hemma hos henne dansade vi lite och satt vi datorn.

Idag:
Det börjar med att båda två vaknar av ett starkt ljus i hennes rum,ja sen hände det inte så mycket ,vi tog varsin bok och läste. Sen stund sedan gick vi upp och satte oss vid datorn.Vid klockan 11.00 ska jag, Emma och Julias mamma.Det kommer vi berätta mer om senare idag!!






Välkommen till min nya blogg!

Hej!


RSS 2.0