Ögoninflamation

Tja alla läsare idag har det inte varit en så bra dag jag har ögoninflamation men tack are mina kompisar och pencelin så mår jag mycket bättre nu annars har det varit en rolig dag nu ska jag smyga på snygga killar så tjaoo...!!;D

Hej igen!!

Hej alla läsare hoppas ni haft en bra dag det har iallafall jag haft,min kompis åkte hem ungefär vid halv 12 och efter det började jag städa lite bara för att vi skulle ha gäster vid kl.1 så jag var typ tvungen att städa för att det behövdes...för det mästa vi gjorde var nog att vi satt och pratade och hade trevligt tillsammans och så!! Imon händer det nog inte så mycket mest slappa kanske vara med en kompis eller något annat hörs imon igen tjaoo :D

God natt!!!

Tja allihopa hoppas ni haft en bra dag nu tror jag att jag går och lägger mig är rätt trött och så har en kompis här...imon ska vi ha gäster och umgås lite bara vi i släckten och så och så ska vi grilla lite på kvällen...jag och min kompis har gjort rätt mycket ikväll vi har cyklat och gått en promenad med min lillasyster hon fick iallafall en tupplur men jag och kompisen fick kämpa upp för många backar.Jag har också varit i stallet och tävlat dressyr med Lady haft jätte kul och såklart blev det jag som blev utsatt för att mocka och sopa i stallgången men jaja ni får ha det så bra hörs imon igen tjaoo!!;) <3

Har inte hunnit tyvär..

Hej alla bloggläsare fölåt att jag inte har skrivit på bloggen den sista tiden anledningen till att jag inte har skrivit är för att jag inte haft tid på sistone men jag tror att jag kommer ha lite uppehåll ibland bara för att jag har mycket i skolan och så har vi påsklov just nu så jag åker bort rätt mycket och så påskpysslar och påskstädar vi här hemma jag ska verkligen försöka blogga när jag är borta också med min mobil så kanske det blir bättre har ni några frågor så kan ni skicka det till oss...hörs alla bloggläsare!! PUSS /Julia

RSS 2.0